KÖZÖSSÉGI MÉDIA

A rendszeres tartalomírás az egyik legfontosabb lépés ahhoz, hogy a keresők előkelő helyen tartsák weboldaladat. Ha nem frissíted a honlapodon lévő szövegeket, ha nem újulsz meg szinte minden nap, akkor nem juthatsz egyről a kettőre.

A tartalomírás minden hasonló feladatnak a gyűjtőfogalma, de egyben számunkra egyfajta rendszerességet is jelent.

Vállaljuk egyrészt a rendszeresen frissülő tartalmak teljesítését, de megfogalmazzuk és kitesszük ezeket a honlapodra cikkek, a közösségi oldaladra posztok formájában is.

Közösségi média stratégia

A közösségi média stratégia röviden azt jelenti, hogy tartalmakat állítasz elő, megjelenteted és megosztod őket a márkád hírnevének és ismertségének növelése, azaz márkaépítés céljából.

Közösségépítés és elköteleződés

A tartalommarketing lényege az informálás és a közösségépítés. Ha a célközönség számára releváns, hasznos és értékes információkat osztasz meg, akkor egyre több ember keresi fel az oldalad, ismeri meg a szolgáltatásod, és kötelezi el magát a termékeid iránt

Hogyan tűnj ki a bejegyzéseiddel

A hatalmas információs zajból nem könnyű kitűnni a saját bejegyzéseinkkel, de azért nem is lehetetlen. Egy jól kidolgozott közösségi média stratégia segít abban, hogy megnyerd magadnak a felhasználókat:

A közösségi média segítségével mindössze annyit teszel, hogy összegyűjtesz egy közönséget, feldolgozod az adatokat, és eladod a terméked hirdetések segítségével. A dolog ilyen egyszerű. 

A tartalommarketing tartalmak előállítását, közzétételét és megosztását jelenti, a meglévő és potenciális fogyasztókkal történő kapcsolattartás érdekében. Tulajdonképpen a lényege a célcsoportodhoz illő értékes és érdekes tartalom gyártása, amely a vállalati profillal is párhuzamban áll.

Partnereink:

logo logo logo logo logo logo logo logologologologo