A közösségi média stratégia röviden azt jelenti, hogy tartalmakat állítasz elő, megjelenteted és megosztod őket a márkád hírnevének és ismertségének növelése, azaz márkaépítés céljából.
A közösségi média stratégia röviden azt jelenti, hogy tartalmakat állítasz elő, megjelenteted és megosztod őket a márkád hírnevének és ismertségének növelése, azaz márkaépítés céljából.
A tartalommarketing lényege az informálás és a közösségépítés. Ha a célközönség számára releváns, hasznos és értékes információkat osztasz meg, akkor egyre több ember keresi fel az oldalad, ismeri meg a szolgáltatásod, és kötelezi el magát a termékeid iránt
A hatalmas információs zajból nem könnyű kitűnni a saját bejegyzéseinkkel, de azért nem is lehetetlen. Egy jól kidolgozott közösségi média stratégia segít abban, hogy megnyerd magadnak a felhasználókat:
A tartalommarketing tartalmak előállítását, közzétételét és megosztását jelenti, a meglévő és potenciális fogyasztókkal történő kapcsolattartás érdekében. Tulajdonképpen a lényege a célcsoportodhoz illő értékes és érdekes tartalom gyártása, amely a vállalati profillal is párhuzamban áll.