Hetente egyszer vagy megrendelői kérés esetén kétszer posztolunk a közösségi média platformokon!
Három havi marketing tervet állítunk össze és az alapján megállapítjuk a kampány típusát , hosszát , gyakoriságát!

A Facebook még mindig az egyik legjobb hely, ahol érdemes jelen lenned. Több mint 2 milliárd havi, aktív felhasználóval rendelkezik, 1,2 milliárdan elérhetők Messengeren. Talán Te nem az egész világra lősz, de akkor is elég jó eséllyel elérheted rajta a célközönséged. A probléma azonban nem itt van. Hanem ott, hogy valójában miként tudod őket elérni, és főként: hogyan tudod őket a weboldaladra terelni. A célod nyilván az, hogy valamilyen okot adj számukra, hogy otthagyják a Facebookot a Te oldalad kedvéért.

Közösségi média-ba való részvétel fontos és nagyon jó, de úgy gondolom nem mindenkinek van rá szüksége! Ez attól függ mivel foglalkozik! Azért van szükség a konzultációra , hogy ezt átbeszéljük!Ingyenes konzultációt kínálunk ha online marketing csomagot választod!

KEZDŐ csomag

39000 Ft / hónap
  • Heti max 2 bejegyzés
  • időszakos kampány
  • Marketing terv készítés

HALADÓ csomag

59000 Ft / hónap
  • Heti max 4 bejegyzés
  • időszakos kampány
  • Marketing terv készítés
NÉPSZERŰ

KEZDŐ csomag

79000 Ft / hónap
  • Heti max 8 bejegyzés
  • időszakos kampány
  • Marketing terv készítés

A feltüntetett ár a 27 % áfát NEM tartalmazza.
Szerződés kötéskor az első hónap fizetendő.
Nincs hőségidő, bármikor felmondható.
Ingyenes konzultáció: 06304670019

Nagyon fontos, hogy bármit is csinálunk az online marketingben (vagy úgy általában, a vállalkozásban), akkor rendkívül előnyös tudni, hogy miért csináljuk. Az nem elég ok a Facebookon történő kommunikációra, hogy “mert más is csinálja”. Persze, nyilván nem véletlenül csinálják olyan sokan, de hogy pont te miért csinálnád, azt nem árt magadban tisztázni. Új vevőket akarsz alapvetően szerezni? Vagy a meglévőkkel akarsz egy állandó kapcsolatot fenntartani? Százféle oka lehet konkrétan annak, hogy mi a cél, de azért nyilván van néhány olyan alap cél, amit érdemes szem előtt tartanod, ha komolyan veszed a Facebookot.

Scroll to Top