Szállj ki a mókuskerékből, tanuld el a piacon tényleg értékes készségeket, és válj igazi e-kereskedő vállalkozóvá – magas pénzügyi tőke és előzetes tudás nélkül.
Az alkalmazotti lét olyan korlátok közé szorít, amikből nem lehet egyszerűen kitörni.
- Pénzügyi korlát
- Időbeli korlát
- Helybéli korlát
Nem fogsz tudni sokkal több pénzt keresni. Nem dolgozhatsz akkor, amikor akarsz. Nem dolgozhatsz onnan, ahonnan akarsz. Bizonyos korlátokra és keretekre szükségünk van az életünkben, de sokkal egészségesebb és több boldogságot ad, ha az életünket mi keretezzük be saját magunk számára. A legnagyobb szabadság elérése csak akkor lehetséges, ha kitörsz az alkalmazotti létből, és megmártózol a vállalkozói tengerben. Vállakozóként több előnyt is élvezhetsz:
Nem akarom eltitkolni, vannak hátrányai is a vállalkozói létnek, mert egy ideig bizony többet fogsz dolgozni, nagyobb felelősséget kell vállalnod, és egy csomó döntést önállóan kell meghoznod. De a lehetséges nyeremény, ha sikeres leszel, annyira nagy, hogy óriási hiba lenne még csak meg se próbálni.
Milyen vállalkozást indíts?
Különböző vállalkozási kategóriák vannak, de egy kezdő vállalkozónak egyáltalán nem mindegy, hogy mibe vág bele. Nincs tökéletes vállalkozás, mert ha lenne, akkor mindenki ilyet indítana. De a következő kritériumok legnagyobb részével kell rendelkeznie egy igazán jó vállalkozási ötletnek / kategóriának.
2 féle vállalkozási kategória van, amelyekre az itteni kritériumok nagy része igaz:
Mindkettő jó választás lehet, nem tagadom. Egy webáruházas biznisz indításában az a nagy plusz, hogy könnyebben növelhető igazán naggyá, évente 100-500+ milliós vállalkozássá. Úgy lehet legkönnyebben igazán naggyá válni, és szinte passzívan, időfüggetlenül pénzt keresni, ha TERMÉKES vállalkozást indítasz. A legjobb termékes vállalkozások pedig a webáruházas bizniszek.
Mi szükséges egy sikeres webshophoz?
Az egyre jobb és egyszerűbben használható eszközök, könnyebb szervezési lehetőségek, és lézerpontosan célozható marketing taktikák megjelenésével egyre többen vágtak bele e-kereskedelmi vállalkozás indításába. De mégis sokan elbuktak… Igaz, hogy ez egy olyan vállalkozói lehetőség, ami szinte bárki számára elkezdhető, de a sikeres webshop anatómiája 3+1 pillérből és sok kis tudásfaktorból áll össze:
Piackutatás
Piacismeret
Sikeres termék faktorok értékelése
Réspiacok
Webáruház stratégia
Gyártó / nagykereskedő keresése
Tárgyalás
Logisztika
Rendelés teljesítése
Márkanév és arculati elemek
Webdesign
Weboldal szövegírás
Konverzióoptimalizált
Weboldal építés
Weboldal gyorsaság
Weboldal biztonság
Vásárlási élmény optimalizálása
Reszponzivitás mérés
Hirdetés kreatív készítése
Facebook, Instagram,
TikTok platform ismerete
Google Ads ismerete
E-mail automatizmusok
készítése
Kampány készítése
Influencer marketing
Keresőoptimalizálás
Konverzióoptimalizálás
Eladások skálázása
Pénzügy
Termékmenedzsment
Emberi erőforrás menedzsment
Logisztika menedzsment
Ügyfélszolgálat menedzsment
Jog és szabályozás
Stratégiai tervezés
Ma már elég sok helyről lehet tanulni ezeket, például blogokból, YouTube videókból, fizetős kurzusokon, egyetemen. Na jó viccelek, az egyetemen ilyet nem tanítanak. A probléma az, hogy tényleg komplex tudásra van szükség. Ha különböző helyekről tanulsz, amelyek nincsenek összhangban egymással, akkor mindig csak épp annyit fogsz megtanulni, hogy az ne érjen szinte semmit.
Téged is megtanítunk mindenre, ami ahhoz kell, hogy sikeres webshopos vállalkozó legyél!
Foglalj le egy időpontot s visszahívunk!