6 ötlet weboldal vagy webáruház látogatottság növelésére
Sok új weboldal tulajdonos szembesül azzal a problémával, hogy a frissen elkészített honlapjára nem nagyon érkeznek látogatók.A továbbiakban 6 olyan egyszerű fogást mutatok be, mellyel megtöbbszörözhetjük látogatóink számát.
Kereső optimalizálás
Egy honlapon mindig van mit javítani. A felhasználók általában a keresési találatok első oldalán található weboldalakat nézik csak meg, ezért mindenképp szükség van egy weboldal keresőoptimalizálására, más különben a legértékesebb látogatók a konkurenciánknál fognak kikötni. Egy weboldal keresőoptimalizálása nagyon összetett feladat, ezért érdemes erre megfelelő referenciákkal rendelkező szakembert keresni. A keresőoptimalizálásról többet a Google keresőoptimalizálás menüpont alatt olvashat.
Kattintás alapú hirdetések (AdWords)
Ezzel a a hirdetési formával értékes látogatókat szerezhetünk, ráadásul nagyon kedvező áron. Egy látogatóért 40-80 Ft-ot kell fizetnünk, erősebb kulcsszavak esetén 100 Ft körüli összeget.
Egy értékesítési weboldal esetén ez a befektetés gyorsan megtérül.
Link népszerűsítés
Sokan elfelejtik, hogy a link népszerűsítésre nem csak a keresőoptimalizálás miatt van szükség, hanem látogató szerzés miatt is. Sok értékes látogatót szerezhetünk link gyűjteményekből.
Közösségi média
A közösségi oldalak népszerűsége töretlen. Fordítsuk hát javunkra a közösségi oldalak előnyeit. Készítsünk céges profilt vállalkozásunknak, legyünk aktívak a közösségi médiában. osszuk meg cikkeinket, növeljük honlapunk népszerűségét.
Rendszeres frissítés
Egy honlap elkészültével a munka nem ér véget. Ha rendszeresen nem frissítjük honlapunk tartalmát, nem írunk új cikkeket honlapunkra, nem lesznek visszatérő látogatóink. Pedig ők ugyan olyan fontosak, mint az új látogatók.
Blog üzemeltetése
Egy jól felépített vállalkozás weboldalánál elengedhetetlen egy blog üzemeltetése. Itt rendszeresen friss tartalmakat jelentethetünk meg, mellyel nem csak weboldalunk keresőoptimalizálását segítjük, de olyan kulcsszavakra is szerezhetünk látogatókat a keresőkből, melyekre korábban talán nem is gondoltunk.
Az itt felsorolt látogatószerző technikák mindegyikére igaz: egy weboldallal folyamatosan foglalkozni kell, hogy kellő eredményt érjünk el vele.
A weboldalak között egyre nagyobb a versengés a látogatókért, ebben a küzdelemben csak rendszeres munkával kerekedhetünk versenytársaink fölé.